Հիմնական պարտականություններ
- Նոր հաճախորդների հայտնաբերում և ակտիվ ներգրավում (cold calls, email outreach, networking)
- Գործող հաճախորդների հետ հարաբերությունների պահպանում և զարգացում
- Վաճառքի առաջարկների պատրաստում, բանակցությունների վարում և գործարքների իրականացում
- Ապրանքների/ծառայությունների առանձնահատկությունների ներկայացում և ցուցադրում
- Շուկայի և մրցակիցների ուսումնասիրման իրականացում
- Վաճառքի պլանի կազմում և կատարած աշխատանքի պարբերական հաշվետվություն
- Մարքեթինգային ու վաճառքի ակցիաների իրականացում, մասնակցություն միջոցառումներին
- Հաճախորդների պահանջների վերլուծություն և համապատասխան լուծումների առաջարկում
- Վաճառքից հետո հաճախորդների աջակցություն և հետադարձ կապի կառավարում
Պահանջվող հմտություններ ևորակավորումներ
- Բարձր հաղորդակցական և բանակցային հմտություններ
- Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների գերազանց իմացություն (գրավոր և բանավոր)
- Վաճառքի փորձ (նախընտրելի՝ B2B կամ B2C միջավայրում)
- Հաճախորդակենտրոն մոտեցում և համոզման ուժ
- Ժամանակի կառավարում և նպատակների հասնելու հմտություն
- Վերլուծական մտածողություն և շուկայի ըմբռնում
- Սթրեսակայունություն և թիմում աշխատելու ունակություն
- Համակարգչային ծրագրերի գերազանց գիտելիքներ (Canva, MS Office)
Կրթություն և փորձ
- Բարձրագույն կրթություն (մարքեթինգ, բիզնես, տնտեսագիտություն կամ հարակից ոլորտ)
- 3 տարվա փորձ վաճառքի ոլորտում
Աշխատանքային օրեր և ժամեր՝ հնգօրյա՝09։00-ից 18։00
Աշխատանքային պայմաններ՝
· Հիմնական աշխատավարձ՝ 400. 000 դրամ +բոնուսներ ըստ կատարողականի
· Բժշկական ապահովագրություն փորձաշրջան անցնելուց հետո
· Մասնագիտական աճի և վերապատրաստմանհնարավորություն
CV:hr@maxoil.am Հեռ։044-88-99-89